VÅR

VÅR
Soli Deo Gloria

lørdag 24. juli 2010

Tankar om ein hage


Me legg ned mykje arbeid og pengar i hagen, men det ligg også tankar bak. Mitt ønske har vore å skapa ein hage som er god å vera i, for oss som bur her, for barn og barnebarn, og for gjester. Men også for dyr og fuglar - ja, heilt ned til "mauren i mold". Difor brukar me sjølvsagt ikkje gift av noko slag.

Det har også vore ein bevisst tanke å stimulera alle sansar, noko å sjå på, smaka på og lukta på. Bærhagen, jordbæråkeren og frukttre er viktige innslag.

Den tredje ideen har vore ein hage som skal vera fin både sommar og vinter, difor har me mykje vintergrønne planter, laurbærhegg, barlind, rododendron og kjeglegran.

Me bygde huset i 1978 og begynte etter fattig evne og økonomi å anlegga hage. Eg må smila litt når eg tenker på dei første forsøka, men eg veit at eg alt då hadde lyst å laga ein fin hage.
Eg er stolt av hagen min, og synes at eg har oppnådd mykje av det eg ville.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar